Opieka nad grobami Radom i okolice Sprzątanie grobów

Idź do spisu treści

Menu główne

Pomoc przy zakupach w sklepie Opieka nad grobem Radom

P O M O C :

Aby zamówić usługę lub przedmiot, trzeba w dziale sklep kliknąć ikonkę koszyka, przy obrazku symbolizującym daną usługę/produkt. Można wcześniej zmienić w okienku  tuż obok ikony koszyka liczbę oznaczającą ilość danego produktu, którą domyślnie jest liczba jeden (1). Na każdym etapie zamówienia, dopóki nie zatwierdzimy ostatecznie zamówienia już po wpisaniu naszych danych i wybraniu sposobu płatności, można zmienić ilość, całkowicie opróżnić koszyk, dołożyć lub usunąć produkty z koszyka.

Po kliknięciu koszyka jesteśmy przenoszeni na stronę przedstawiającą wszystkie wybrane produkty (za pierwszym razem jest to tylko jeden produkt) gdzie możemy kliknąć pole "Kontynuuj zakupy" aby przenieść się na poprzednią stronę czyli stronę sklepu, gdzie kontynuujemy zakupy, lub gdy wybraliśmy już wszystkie rzeczy, to zaznaczamy na tej stronie jeszcze pola przy wyborze sposobu płatności, wybierając gdy chcemy zapłacić zwykłym przelewem pole "Przelew bankowy: Zapłać później przelewem bankowym" , lub pole "Płatność kartą lub PAYPAL: Zapłać teraz kartą lub poprzez PAYPAL"  jeśli chcesz od razu zapłacić kartą kredytową, kartą płatniczą, lub poprzez swoje konto PAYPAL (o ile takie posiadasz). Zaznaczasz też pole oznaczone jako "Dostawa" w którym wybierasz sposób  opłacenia dojazdu ekipy sprzątającej do miejsca sprzątania, które w granicach miasta Radom jest bezpłatne, w pozostałych przypadkach koszt to 15, 40 lub 100zł przy dojeździe do 15, do 30, do 60km.

Po wybraniu tych dwóch pól, jeżeli na pewno chcemy zakończyć (przesłać do realizacji) zamówienie, klikamy pole "Następny" po czym zostajemy przeniesieni na stronę formularza zatytułowanego "Adres  do faktura/Adres do wysyłki" gdzie wypełniamy pola z danymi osobowymi niezbędnymi do zrealizowania zamówienia, tam też w polu "Uwagi" podajemy lokalizację miejsca sprzątania - grobu, w możliwie najprecyzyjniejszy  sposób, można potraktować to bardzo opisowo, im więcej szczegółów tam zawrzemy tym lepiej, pole to może liczyć nawet kilkanaście zdań. Oczywiście najlepiej gdy znamy nr kwatery na cmentarzu,  jednak nie każdy takie rzeczy pamięta, dlatego najlepiej w polu tym wypisać:
Miejscowość w której znajduje się cmentarz,
nazwa cmentarza lub przy jakiej ulicy się znajduje,
jeśli ma kilka wejść, to od której strony jest najbliżej do grobu,
czy grób pojedynczy czy większy
imię nazwisko osoby zmarłej widniejące na nagrobku, jeśli jest ich kilka to dobrze byłoby napisać następne nazwisko/nazwiska,
data śmierci uwidoczniona na nagrobku, lub "żył lat",
jeśli dane są skąpe, to przyda się też informacja o kształcie grobu, czy jakichś innych cechach fizycznych jak kolor struktura czy materiał z jakiego jest zbudowany.

Po wypełnieniu tego najbardziej opisowego pola, wypełniamy ostatnie pole - adres e-mail, gdzie starannie wpisujemy nasz adres, to bodajże najważniejsze pole, służące do ewentualnego kontaktu z państwem,  na ten adres zaraz po złożeniu zamówienia przychodzi mail, potwierdzający złożenie zamówienia, w którym wyszczególnione są wszystkie pozycje, treść wpisywana przez państwa w poszczególne  pola, możemy dzięki temu sprawdzić czy wszystko się zgadza, jest tam też podany nr konta do wpłaty, nawet jeśli wybraliśmy płatność kartą, to numer ten jest pokazany, na wypadek problemów  z płatnością kartą, np. odrzucenia wpłaty przez bank, mamy sposobność zrobienia tego w ten mniej wygodny sposób, zwykłym przelewem bankowym na podany numer konta. Nr ten to BRE MBANK nr  21 1140  2004 0000 3502 3466 4759 właściciel konta (to normalne konto firmowe, niech Państwa nie zmyli fakt że to bank detaliczny) to firma: AAC Andrzej Połoński, na przelewie nie ma obowiązku  podawania danych adresowych, wystarczy nazwa firmy, jeśli jednak koniecznie chcą Państwo te dane wpisać, to są to: 26-600 Radom, ul. Lubelska 126. Po wypełnieniu wszystkich pól (nieobowiązkowym polem jest tylko  pole "telefon" ) klikamy "Następny" i przenoszeni jesteśmy na stronę ostatecznego potwierdzenia, gdzie jeszcze raz widzimy co kupiliśmy, jaki rodzaj płatności wybraliśmy, jaką dostawę (dojazd) i dopiero  wtedy przez kliknięcie pola "Następny" faktycznie składamy zamówienie.

Dopiero po kliknięciu tego ostatniego "Następny" wyświetlają się szczegóły naszego złożonego zamówienia, już nic nie możemy zmienić, system wysłał już też  dwa maile, jeden do nas (do firmy AAC) jeden do Państwa z tymi samymi szczegółami które widać w tej chwili na ekranie. Jeżeli wybraliśmy płatność zwykłym przelewem, to trzeba jeszcze samodzielnie  ten przelew zrobić, czy to płacąc na poczcie, czy w swoim banku, czy przy pomocy przelewu internetowego, na nr konta i dane wielokrotnie podawane na stronie, (też troszkę wyżej w tej pomocy) mają je też  Państwo w tymże mailu potwierdzającym który wysyłany jest przez system ze szczegółami Państwa zamówienia.

Jeśli wybrali Państwo płatność kartą lub przez PAYPAL , to po kliknięciu ostatniego "Następny" oprócz wszystkich danych - szczegółów naszego zamówienia, pojawia się ikona "Kup teraz" po kliknięciu której, jesteśmy w szyfrowanym bezpiecznym połączeniu przenoszeni na stronę operatora płatności online - PAYPAL. Paypal to prawdziwa instytucja finansowa, ikona, synonim płatności w internecie, najbardziej rozpowszechniony na świecie sposób  bezpiecznych płatności w internecie - od pewnego czasu obecny w Polsce. To prawdziwy potentat, dla płatności internetowych, jest tym czy Apple dla świata komputerów. Na stronie logowania do PAYPAL która nam się  otworzy (w bezpiecznym szyfrowanym połączeniu, i trzeba zaznaczyć, że żadne dane oprócz numeru zamówienia nie są widziane ani w jakikolwiek sposób zapisywane przez nasz sklep z tej strony - nie da się  po prostu) mamy pole logowania, w którym wpisujemy nasz login (zazwyczaj jest to nasz adres e-mail) i nasze hasło, po czym postępujemy tak jak zazwyczaj przy płatności paypalem, lub jeśli nie mamy konta PAYPAL, to aby zapłacić kartą klikamy pole "Ne masz konta Paypal?" po czym otwiera się okno do płatności kartą z polami do wpisania numeru karty daty ważności kodu CVV i danych osobowych, czyli do faktycznego  zapłacenia kartą, co powinno bez problemu się udać, nasza firma natychmiast dostaje potwierdzenie o dokonaniu takiej płatności (jeśli chcą Państwo spytać nas czy na pewno taka płatność się udała, to warto poczekać, np. godzinę, bo czasami dzieje się to bardzo szybko ale jednak w czasie liczonym w minutach a nie sekundach).

Zamówienie złożone, zapłacone, pozostaje tylko czekać na informację od nas, że faktycznie usługa została wykonana. Jeśli na którymkolwiek etapie popełnili Państwo błąd,  lub chcielibyście coś poprawić, to zawsze można zapytać o oto poprzez mail do nas - mycie@op.pl lub aac@op.pl. Jeśli zapomnieli Państwo czegoś wybrać w zamówieniu, to wystarczy zrobić drugie  zamówienie tylko z tą rzeczą, w takim wypadku wybieramy dojazd w granicach miasta, nawet jeśli jest to dalszy dojazd, ale wybrany już w poprzednim zamówieniu, my połączymy te zamówienia (pod warunkiem że usługa nie została już wykonana! dlatego jeśli chcemy coś "domówić" proszę to robić szybko!). Dziękujemy za uwagę.

 
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego